Tuesday, October 28, 2008

u

say a little prayer for you. unde ar trebui sa fiu in mintea mea? ai filmari. esti la zeci de kilometri departe si nu pot decat sa activez amintirile. sa activezi amintirile. in acelasi timp- stii, ok. reluam- sunt in londra. tu esti in alta parte. scriu in romana pentru ca nu vreau sa citesti asta. treci prin zi cu atatea haine. vrei ca in miezul zero al noptii sa iti scoti toate hainele astea. nu poti face asta singur. tu erai punctul meu zero. cand plecam de langa tine, incepeam sa ma duc inspre chestiile pe care le fac gen in lume, stii? scriu in romana pentru ca NICIODATA n-o sa intelegi limba asta. fizic, tu erai punctu meu zero. momentu in care ma trezesc, stii? ca in cantec. si dupa ce ai plecat, am ramas singura. the moment i wake up i say a little prayer for you. acuma pe bune, unde altundeva as putea sa te gasesc? crezi ca ajunge? crezi ca e ok? ai un fel asa eroic de a face fata lucrurilor ca ma faci si pe mine sa o ard gen sandra bullock intr-un film in care nu stiu, face 100 de tractiuni pe zi ca sa fie in stare sa survive. da nu sunt genu. ba da, sunt genu. imi e dor de tine. nu stiu cum sa deal with that, stii? imi e asa dor de tine. nu stiu ce sa fac, nu stiu cand o sa te vad, nu stiu nimic. cineva mi-a zis ca trebuie sa uit si gen sa imi aleg oameni din zona mea, stii, din apropiere. nu inteleg nimic. nu inteleg nimic din ce ar trebui sa fac. deci teoretic mai bine nu era nimic pentru ca oricum chestia asta nu duce nicaieri, nu? adica we won't have any outcome, asa cum zic englezii. it's like nu poti sa investesti sentimente in ceva care stii ca nu o sa te duca nicaieri, ar zice orice capitalist care se respecta, nu? fuck off. de unde atata sentiment al investitiei, adik cum? adik iubesti in functie de ce rezultat ai, in functie de ce-ti iese, sau cum??? sunt megafericita ca te cunosc. si ca te-am intalnit. si ca esti acolo, undeva. si ca stiu ca tu ma faci fericita, si eu te fac fericit intr-un fel sau altul. sunt atat de singura cand nu esti aici si nu-mi dau seama de asta decat dupa ce ai fost aici. cu tine sunt ca in cantecu ala, stii? the origins of love. it's like complete.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home