Tuesday, May 27, 2008

new

Melancolie baby melancolie orasul asta ar fi atat de dragut
Daca am gati impreuna si am iesi pe balcon la o tigara sa privim
Mallul care se construieste vizavi pana cand rasare soarele si noi strigam betzi
Hituri pop la munictorii in veste galbene.

*

Melancolie baby sa ne tinem de mana pana cand imi transpira palmele
Si eu ma sterg pe shest de blugi si itzi dau mana inapoi
Palmele tale nu cred ca transpira
Terorist cipriot arab gay(ish) cu nume de erou
Probabil ca in cel mult doua saptamani pana si amintirile mele despre tine
O sa fie o amintire
De exemplu cand ne-am cunoscut tu te spalai pe maini
Eu faceam pipi in cabina de langa si
m-am gandit hm ce chestie intima un tip sa se spele pe maini si tu
sa faci pipi langa ca si cum nu s-ar intampla nimic deosebit

*

Fantezia mea secreta e sa-ti fac o poza – sa-ti pozez palma
Si sa-mi pun poza asta background pe telefonul meu nokia3110.

*

E bine daca ma inspira sa scriu texte
Chestia asta- chiar inseamna ceva. Pana maine cand ajung in expirat
Si e cu totul alta zi
Si te scufunzi din nou in bucuresti si te intalnesti
Cu cel putin cativa fosti care iti dau sa fumezi. Running against time.
Pana maine scriu textele astea si ma gandesc la tine.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home